Banner

Ημερολόγιο

Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ημερήσια Διάταξη του Δ.Σ.της Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτισμού, Περιβάλλοντος, Νεολαίας και Άθλησης Δήμου Ιωαννιτών της 20 Ιανουαρίου 2022 (ME ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ)

ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ,
ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΣΗΣ
ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ

ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ 55, 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΤΗΛ. 26510 83940. 83942. FAX 26510 75784
www.pkdi.gr E-mail: pkioannina@gmail.com

 

Ιωάννινα 14/1/2022
                         Αριθμ. Πρωτ. –14-

Προς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου
της Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτισμού, Περιβάλλοντος,
Νεολαίας και Άθλησης Δήμου Ιωαννιτών

Σας καλούμε σε συνεδρίαση του Δ.Σ. της κοινωφελούς επιχείρησης που θα γίνει στις 20 Ιανουαρίου 2022, ημέρα Πέμπτη και ώρα 14.00. Σας ενημερώνουμε ότι η συνεδρίαση θα γίνει ME ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ, έχοντας  λάβει υπόψη την ΠΝΠ (ΦΕΚ 55/11.03.2020 τεύχος A’), τις υπ’ αριθμ. 60249/22-9-2020 και 77233/13-11-2020 εγκυκλίους του Υπ. Εσωτερικών καθώς και την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ. 746/2022 (ΦΕΚ Β’ 32/8-1-2022) του Υπ. Εσωτερικών.
Η διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα είναι από 14.00 έως 17.00.
Η λειτουργία της πλατφόρμας θα ανοίξει από τις 13.45, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τυχόν τεχνικά προβλήματα.


ΘΕΜΑΤΑ:

1. Ανατροπή των αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου ανάληψης υποχρέωσης – δέσμευσης πίστωσης
Εισηγήτρια: κ. Αγλαΐα Βότσικα, Υποδ/ντρια της Υπ/σης Οικονομικών Υπηρεσιών

2. Πίστωση ποσών από κωδικούς του προϋπολογισμού έτους 2022 για υποχρεώσεις προηγούμενων ετών
Εισηγήτρια: κ. Αγλαΐα Βότσικα, Υποδ/ντρια της Υπ/σης Οικονομικών Υπηρεσιών

3. Πίστωση ποσών από κωδικούς του προϋπολογισμού έτους 2022 για δαπάνες που εγκρίθηκαν από το Δ.Σ. τα προηγούμενα έτη
Εισηγήτρια: κ. Αγλαΐα Βότσικα, Υποδ/ντρια της Υπ/σης Οικονομικών Υπηρεσιών

4. Πίστωση ποσών από κωδικούς του προϋπολογισμού έτους 2022 για τις υποχρεωτικές δαπάνες
Εισηγήτρια: κ. Αγλαΐα Βότσικα, Υποδ/ντρια της Υπ/σης Οικονομικών Υπηρεσιών

5. Ορισμός επιτροπής εισήγησης και αξιολόγησης προσφορών προμηθειών - εργασιών – υπηρεσιών (Γνωμοδοτικά όργανα)
Εισηγήτρια: κ. Ελένη Ακονίδου, Πρόεδρος Δ.Σ.

6. Ορισμός επιτροπής αξιολόγησης ενστάσεων για τις προσφορές προμηθειών – εργασιών – υπηρεσιών
Εισηγήτρια: κ. Ελένη Ακονίδου, Πρόεδρος Δ.Σ.

7. Ορισμός υπαλλήλων της Κοινωφελούς Επιχείρησης σύμφωνα με το Νόμο περί «Δημοσίων Συμβάσεων Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών» 
Εισηγήτρια: κ. Ελένη Ακονίδου, Πρόεδρος Δ.Σ.

8. Εξουσιοδότηση της Προέδρου του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης για απευθείας αναθέσεις
Εισηγήτρια: κ. Αγλαΐα Βότσικα, Υποδ/ντρια της Υπ/σης Οικονομικών Υπηρεσιών

9. Έγκριση δαπάνης για εταιρεία ταχυμεταφοράς, για το έτος 2022
Εισηγήτρια: κ. Αγλαΐα Βότσικα, Υποδ/ντρια της Υπ/σης Οικονομικών Υπηρεσιών

10. Έγκριση συνδρομών εφημερίδων για το έτος 2022
Εισηγήτρια: κ. Αγλαΐα Βότσικα, Υποδ/ντρια της Υπ/σης Οικονομικών Υπηρεσιών

11. Έγκριση δαπανών για επισκευές – προμήθειες, για το έτος 2022:
       α) επισκευές και συντηρήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών 
β) επισκευή και συντήρηση φωτοτυπικών μηχανημάτων TOSHIBA
γ) επισκευές και συντηρήσεις ηλεκτρονικών μηχανημάτων της οικονομικής υπηρεσίας
       δ) προμήθεια ηλεκτρολογικών υλικών (λάμπες, πρίζες, καλώδια κ.λ.π.) και εργασίες
       ε) προμήθεια υλικών για τα εργαστήρια των ΚΔΑΠ (super market)
       στ) προμήθεια υδραυλικών υλικών
       ζ) προμήθεια οικοδομικών υλικών
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

12. Έγκριση δαπάνης για χόρδισμα και επισκευές πιάνων, για το έτος 2022
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

13. Έγκριση δαπάνης για μεταφορές για τις ανάγκες υλοποίησης των εκδηλώσεων της Κοινωφελούς Επιχείρησης, για το έτος 2022
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

14. Έγκριση δαπάνης για βιντεοσκόπηση εκδηλώσεων για το έτος 2022
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

15. Έγκριση δαπάνης για την υποστήριξη της μηχανογράφησης της οικονομικής υπηρεσίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης για το έτος 2022
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

16. Έγκριση δαπάνης για την προμήθεια α) υλικών καθαριότητας β) γραφικής ύλης και λοιπά υλικά γραφείων γ) αναλώσιμων υλικών για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών τμημάτων δ) υλικών πολλαπλών εκτυπώσεων – μελάνες εκτυπωτών και ε) εκτυπώσεων εντύπων: φάκελοι – τριπλότυπα – μπλοκ – αφίσες – προγράμματα – εισιτήρια –  flyers, για το έτος 2022
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

17. Διακήρυξη διαγωνισμών για την παροχή υπηρεσιών για την ηχητική και φωτιστική κάλυψη εκδηλώσεων, για το έτος 2022
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

18 Έγκριση δαπάνης για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων κλιματισμού του κεντρικού κτηρίου της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

19. Έγκριση δαπάνης για τη συντήρηση του ανελκυστήρα του κεντρικού κτηρίου της Κοινωφελούς Επιχείρησης 
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

20. Ανάθεση παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών τεχνικού ασφαλείας
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

21. Ανάθεση παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών γιατρού εργασίας
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

22. Έγκριση δαπάνης για προμήθεια υγειονομικού υλικού για τις ανάγκες των τμημάτων της Κοινωφελούς Επιχείρησης 
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

23. Αίτημα του Ανδρέου Βασιλείου για πρακτική άσκηση στην Κοινωφελή Επιχείρηση 
Εισηγητής: κ. Δημήτριος Γκουγιάνος, Προϊστάμενος Τμήμ. Περιβ/ντος και Υπάλληλος Τμήματος Προμηθειών

24. Αναγνώριση προϋπηρεσίας των υπαλλήλων των εκπαιδευτικών τμημάτων με σύμβαση Ι.Δ.Ο.Χ.
Εισηγητής: κ. Γεώργιος Μπαρμπούτης, Προϊστάμενος Τμήματος Μισθοδοσίας και Προμηθειών

25. Έγκριση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου με έναν (1) Συντονιστή Έργου (Project Coordinator), στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Συνεργασία – τεχνική υποστήριξη στο πλαίσιο δραστηριοτήτων του προγράμματος του Δήμου Ιωαννιτών για την υποδοχή και την ένταξη των προσφύγων και μεταναστών» από την Κ.Ε.Π.Π.Ν.Α.Δ.Ι. σε συνεργασία με τη HUMANRIGHTS360, χρονικής διάρκειας έως τριών (3) μηνών από την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων και όχι πέραν της λήξης του προαναφερόμενου προγράμματος
Εισηγητής: κ. Γεώργιος Μπαρμπούτης, Προϊστάμενος Τμήματος Μισθοδοσίας και Προμηθειών

26. Έγκριση δαπάνης για αμοιβές επιτροπών απολυτηρίων εξετάσεων Ιανουαρίου 2022 στο Δημοτικό Ωδείο Ιωαννίνων
Εισηγητής: κ. Φοίβος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Δημοτικού Ωδείου Ιωαννίνων 

27. Εκδηλώσεις μηνών Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2022 και εγκρίσεις προϋπολογισμών τους
Εισηγήτρια: κ. Μαρία Βλάχου, Προϊσταμένη του Τμήματος Υποστήριξης της Διεύθυνσης Πολιτισμού 

28 Αποδοχή χρηματοδότησης από το Δήμο Ιωαννιτών μηνός Ιανουαρίου 2022
Εισηγήτρια: κ. Αγλαΐα Βότσικα, Υποδ/ντρια της Υπ/σης Οικονομικών Υπηρεσιών

29. Ορισμός τριμελούς Οργάνου για τη διαδικασία αξιολόγησης και έκδοση απόφασης των υποψηφίων Β’ κύκλου κινητικότητας
Εισηγήτριες: κ.κ. Ελένη Ακονίδου, Πρόεδρος Δ.Σ. και Ελένη Αναγνωστάκη, Προϊσταμένη Αυτοτελούς Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών

30. Συζήτηση για θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος

    H Πρόεδρος του Δ.Σ.
   Ελένη Ακονίδου

Διεύθυνση
Αγίας Μαρίνας 55, 45221, Ιωάννινα.
Τηλέφωνο: 2651083940, fax: 2651075784
email: webmaster@pkdi.gr